Jump to content

Recommended Posts

Posted

the media gives the illusion that she is hated perhaps, and so whoever is in control there makes the decisions so it can appear that way

Some people are just resentful and like to hold on to hate for no reason. To hate Britney, a person you've never met or done harm to you in any way, is just ridiculous. 

The world needs to just stop being judgmental...which is different from having opinions. You can not like something and not be judgemental. 

idk if she's hated there, it sounds like the media outlets reporting on her are slanted that way. But she has fans everywhere, and often time even people who say they don't like her actually like something about her or some of her music. 

• Like 1
Posted

Same here in Mexico :shockney:

And I don't think anybody hates Godney <3 :cutelaugh: , people needs to talk about something wrong about her because they are jealous of her fame and they want to be relevant :queenflopga:

:tbh: 

Posted

Mi mamá justo estaba viendo un programa que creo que es de Colombia, Hola TV o algo así, y pusieron un top 10 de las mejores vestidas de la semana y Britney quedó en número 10 :mhm: el resto era gente de la realeza o cosas por el estilo :yaknow:

Con este look

1411646097495_Image_galleryImage_Britney

enserio! YAY la ves pasada que oi de ella aquí fue cuando paso lo de david que hablaban en todos los tabloids

• Like 1
Posted

I think it's like that all over the world. I'm from Denmark, and I'm used to people making remarks if her songs comes on. The press and media this week had headlines like "from popprinces to queen of scandals"..

She is not popular anymore, and yet everybody kisses her ass when she comes :P

• Like 1
Posted

Britney hasn't really been popular in Norway in over 10 years, except womanizer and my prerogative.

so norwegians don't really know how big of an artist and celebrity britney is in the world

Posted

Britney hasn't really been popular in Norway in over 10 years, except womanizer and my prerogative.

so norwegians don't really know how big of an artist and celebrity britney is in the world

Wrong, she does have many norwegian fans...

There is even a norwegian fansite on FB with almost 400k likes... :)

My point is that she have alots of fans here but i guess the press is not of them  :o

Posted

My point is that she have alots of fans here but i guess the press is not of them  :o

um no it's not wrong. I am norwegian ...

and the britney spears norge, group on facebook , haha all those followers are not genuine followers, everybody knows that

Posted

and the britney spears norge, group on facebook , haha all those followers are not genuine followers, everybody knows that

Posted

Det har hun absolutt! 

Jeg følgte denne siden helt siden 2011 da den ikke var populær. Og i den tiden så hadde siden minst ca 3500 likes av nordmenn.

Posted

Det har hun absolutt! 

Jeg følgte denne siden helt siden 2011 da den ikke var populær. Og i den tiden så hadde siden minst ca 3500 likes av nordmenn.

Ã¥ gud nei.....i forhold til mange andre artister er ikke britney veldig populær i norge, det er ikke noe Ã¥ krangle pÃ¥. Britney sin siste store hit i norge var my prerogative, som var nest mest spilte sang pÃ¥ norsk radio i 2004. 

og 3500 fans er ikke mye.....Jeg har også fulgt den gruppa siden den startet....

vi elsker britney begge to, men poenget er at i forhold til Rihanna og Beyonce er ikke Britney like populær i norge, og sånn er det bare

Posted

Ã¥ gud nei.....i forhold til mange andre artister er ikke britney veldig populær i norge, det er ikke noe Ã¥ krangle pÃ¥. Britney sin siste store hit i norge var my prerogative, som var nest mest spilte sang pÃ¥ norsk radio i 2004. 

og 3500 fans er ikke mye.....Jeg har også fulgt den gruppa siden den startet....

vi elsker britney begge to, men poenget er at i forhold til Rihanna og Beyonce er ikke Britney like populær i norge, og sånn er det bare

Kanskje det.

men Britney Norge hadde omtrent like mange likes som de andre fansidene av fks Rihanna og Gaga. Jeg selv tror at det er mange

norske fans, bare at de ikke er så veldig synelige og gjør samtidlig ikke så veldig mye ut av det i forhold til fks beliebers. Men jeg tviler heller ikke på at ihvertfall Rihanna og gaga har muligens flere fans :)

Posted

Kanskje det.

men Britney Norge hadde omtrent like mange likes som de andre fansidene av fks Rihanna og Gaga. Jeg selv tror at det er mange

norske fans, bare at de ikke er så veldig synelige og gjør samtidlig ikke så veldig mye ut av det i forhold til fks beliebers. Men jeg tviler heller ikke på at ihvertfall Rihanna og gaga har muligens flere fans :)

ja britney har nok mange "skap" fans i norge. Dessverre sÃ¥ har de nok flere fans de andre ja i Norge hvertfall. 

Jeg synes det var utrolig kult at britney kom til Norge nå uansett, så vi fikk sett henne i virkeligheten igjen. Så jeg bare ignorerer de negative kommentarene. God kveld norge innslaget var hvertfall fint heldigvis :)

• Like 1
Posted

ja britney har nok mange "skap" fans i norge. Dessverre sÃ¥ har de nok flere fans de andre ja i Norge hvertfall. 

Jeg synes det var utrolig kult at britney kom til Norge nå uansett, så vi fikk sett henne i virkeligheten igjen. Så jeg bare ignorerer de negative kommentarene. God kveld norge innslaget var hvertfall fint heldigvis :)

Enig, i tillegg til at mange norske bloggere som espenhilton, kristin osv hadde flere positive ting Ã¥ si om henne imotsettning til Dagbladet og disse sÃ¥kalt ''nettavisene'' :D